Codejig ERP ja App Builder

Codejig Builder on ns. low-code-kehitysalusta, jolla voit helposti luoda tehokkaita ja kehittyneitä verkkosovelluksia. Codejig ERP -toiminnanohjausjärjestelmä on vain yksi, joskin merkittävin esimerkki lukuisista sovelluksista, joita Codejig App Builderilla voidaan toteuttaa

 

Miksi Codejig ERP?

Codejig ERP on edelläkävijä kirjanpidon ja muiden toimintojen sähköistämisessä sekä tehostamisessa. Sen tärkeimmät ominaisuudet ovat helppokäyttöisyys, muokattavuus ja kattava vakiotoiminnallisuus. Codejig ERP-ohjelmisto tukee suomalaisia kirjanpito-, maksuliikenne- ja sähköisen laskutuksen vaatimuksia.

Jokainen asiakas ja ratkaisu on erilainen. Me panostamme aitoon kumppanuuteen.

Hyvän kehityskumppanin löytäminen voi olla haastavaa. Meillä saat juuri sitä mitä tarvitset, etkä maksa turhasta. Asiakkaan liiketoiminnan haasteiden sekä tavoitteiden ymmärtäminen voi olla haastavaa, meillä siitä on yli 30 vuoden kokemus. 

Kokemuksemme sekä jatkuvan osaamisen uudistumisen avulla takaamme laadukkaan ohjelmistokehitysosaamisen ja saavutamme yhdessä parhaan lopputuloksen.  

Yksi sovellus, yksi ratkaisu

  • Helppo laskutusohjelma – lue lisää tai kokeile ohjelmaa!
  • CRM: liidit, mahdollisuudet ja kaikki muut vakiotoiminnot 
  • Henkilöstöhallinta: avoimien työpaikkojen, ehdokkaiden, haastattelujen ja nykyisten työntekijöiden henkilötietojen käsittely 
  • Arvonlisäverokäsittely, joka tukee arvonlisäverovelvolliseksi rekisteröitymistä ja veroraportointia useammassa EU-maassa, seuraamaan tavaroiden saatavuutta alennettujen arvonlisäverokantojen osalta 
  • Varastonhallinta: tavaroiden varastotapahtumien seuranta, varastosaldot, varaukset ja toimitukset 
  • Yksityiskohtaiset tuotetiedot: kuvat, viivakoodit, myyntikehitys 
  • Laajennettu raportointiominaisuus: asiakirjojen käsittely, maksujen tila, laskujen sulkeminen, palautus- hyvityskäsittely 
  • Tuotekokoonpano, tuotteen poistokirjaukset, varastojen inventaarikäsittely 
  • Tilinpäätös ja talousraportointi eri maiden standardien mukaisesti: maakohtaiset erityistarpeet, US-GAAP, IFRS
  • Myynti- ja ostoprosessien laaja-alainen käsittely, vakioasiakirjat sekä poikkeuksellisten tapahtumien, kuten tavarapalautusten käsittely. 
  • Käyttöomaisuuden: käyttöomaisuushyödykkeiden aktivointi, käytöstä poisto, poistolaskenta 
  • Saapuvien ja lähtevien maksujen käsittely, pankkitiliotteiden tuonti, SEPA-maksatus ja pankki-integraatio 
  • Kaikkien asiakirjojen suodatus- ja hakuominaisuudet 
  • Hyvin edistyksellinen käyttäjähallinta ja autentikointi 
  • Asiakirjojen ja tapahtumien muutoshistorian täydellinen seuranta – valmius selata historiaa ja tarkastella asiakirjaa/tapahtumaa muutosten jälkeen 
  • Monikielinen: Kielituki ei koske pelkästään käyttöliittymä vaan myös dataa sekä valmius tehdä kielikäännöksiä helposti 
  • Moderni, mobiililaitteille ystävällinen ja johdonmukainen käyttöliittymä